Panasonic KX-NS500NE call centrum
<< úvodní strana Panasonic KX-NS500NE
kapitola 1.3 – CALL CENTRUM Panasonic
Telefonní ústředna Panasonic KX-NS500NE
Řešení firemního call centra
Také pro malé a středně velké společnosti nabízí telefonní systém KX-NS500 řadu vyspělých funkcí směrování hovorů. Tyto pokročilé funkce distribuce příchozích hovorů umožňují využít již vestavné interní call centrum. A to bez nutnosti využívání nákladného externího CTI serveru.
Hlasový průvodce pro volající
Každý volající získává informace o tom, kolikátý v pořadí je a jaká je přibližná doba čekání na spojení. Tato funkce výrazně zlepšuje dojem zákazníků z komunikace s vaší společností, zvyšuje spokojenost vašich zákazníků a vy máte konkurenční výhodu. V neposlední řadě má možnost volající sám se rozhodnout, zda vyčká na spojení nebo si zvolí přepojení na jiné oddělení.
Příklad hlášení pro volající:
Děkujeme za zavolání do společnosti PanaTEL. Oddělení, které voláte, právě hovoří. Prosím nezavěšujte. Váš hovor bude spojen co nejdříve. Další čtyři volající čekají na spojení. Přibližná doba čekání je 5 minut. Vyčkejte na spojení nebo zvolte číslo 9 pro volbu jiného oddělení.
Monitorování telefonních hovorů a historie volání
Nadřízení pracovníků vašeho call centra mohou monitorovat aktuální stav příchozích volání. Sledují telefonní hovory celého týmu a zajišťují tak lepší řízení vztahů se zákazníky. Díky tomuto monitorování mohou lépe pochopit případné problémy v komunikaci a zlepšit celkovou činnost call centra a týmu.
Cena základní sestavy telefonní ústředny Panasonic KX-NS500 >>